Artvise Contact Center är marknadens modernaste
programvara för alla typer av kanaler. Detta ger er möjlighet att möta era kunder på deras villkor via e-post, sms, telefon, sociala medier eller chatt. Alla ärenden samlas i samma vy i en gemensam kö. Med Artvise Customer Service får ni ett framtidssäkrat system med kraftfulla integrationsmöjligheter samtidigt som gränssnittet stödjer agenternas vardag. Med Artvise Contact Center blir agenterna mer effektiva och kan ge snabbare och bättre service. Tack vare inbyggd skill routing fördelas ärenden automatiskt till agent med rätt kompetens.
Artvise Contact Center hjälper era agenter att ge bästa möjliga service till era kunder. Med Artvise Contact Center får ni en komplett 360 vy av kunden och en smidig uppföljning av pågående ärenden. Alla ärenden hanteras i en gemensam vy som ihop med kundkortet gör det enkelt att följa kundens öppna och tidigare ärenden. Aktuell belastning av ärende- och samtal hanteras i realtid via köbarometer och för uppföljning tillhandahåller Confirma Artvise färdiga stanadardrapporter. Via vår rapportmotor kan ni ta ut detaljerade trendanalyser, så att viktiga beslut kring beläggning och svarstider grundar sig på rätt data.
Förenkla kundkommunikationen med vårt allt-i-ett-system som integrerar en mängd kanaler – som e-post, chatt, SMS, formulär, telefon, Facebook och X eller fysiska besök – i en enhetlig vy för agenter.
Logga in en gång för effektiv hantering och integrerad ärendehantering över alla dessa kontaktytor.
Artvise Mobile är en användarvänlig webbapplikation för mobila enheter som kompletterar Artvise Contact Center. Perfekt för dig som jobbar på fältet, erbjuder den effektiv samtalshantering och ärendekommunikation genom funktioner som vidarekoppling, tillgång till telefonbok, hantering av din egen kö, och mobilaccess till all data. Applikationen har även stöd för kartor och geografisk planering samt innehåller fallback-lösningar för Contact Center vid driftstörningar.
”Vi kan enkelt registrera våra inkommande ärenden och ärendeklassificera dem. Vilket gör att vi enkelt kan följa upp alla ärenden, det är den största vinsten för oss.”
Vad är din utmaning?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.
Mattias Pettersson
Säljare, Confirma Artvise
Confirma Software är en nordisk koncern som erbjuder mjukvarutjänster för små- och mellanstora företag samt för aktörer inom offentliga sektorn. Koncernen har över 500 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Våra tjänster används redan av över 14 000 nöjda kunder.